بهترین مبل کلاسیک سامی مبل را چگونه خریداری نماییم؟

بهترین مبل کلاسیک سامی مبل را چگونه خریداری نماییم؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بهترین مبل کلاسیک سامی مبل را چگونه خریداری نماییم؟
بازدید : 756

مبل های کلاسیک از آن دسته مبل هایی هستند که طول عمر زیادی دارند و هر چه محصولاتی که در ساخت آنها به کار رفته است با کیفیت تر باشند این دوام و طول عمر بیشتر می شود. معمولا این محصولات ماندگار هستند و طول عمر آنهاست که باعث می‌شود شما دلتان بیاید که از هزینه‌های زیادی برای خرید آن‌ها بپردازید زیرا با یک بار هزینه و خرید مبل دلخواه تا مدت ها می توانید بدون اینکه مبل به حالت فرسوده در بیاید از آن استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. این کیفیت بالا قطعا اول از همه مدیون چوبی است که در ساخت کلاف مبل بکار رفته است و معمولا سعی می شود از چوب های خیلی باکیفیت در ساخت کلاف استفاده شود تا دوام و کیفیتی که انتظار داریم به دست بیاید ولی خوب کمی گرانتر میشود که با تمام ویژگی هایی که از این مبل گفتیم این تفاوت قیمت منطقی است.

جنس مبل کلاسیک سامی مبل همانطور که اشاره کردیم زیبایی و جذابیت و طول عمر مبل های کلاسیک مدیون چوبی است که در ساخت کلاف آن به کار می رود و معمولا از چوب گردو، چنار، راش و نراد در ساخت این مبل ها استفاده می‌کنند که همگی این چوب ها کیفیت بسیار زیادی دارند و ماندگاری طولانی از بارزترین ویژگی‌های آن است. مبل های کلاسیک مبل های کلاسیک علاوه بر چوب چیزی که ساختار این مبل ها را تکمیل می‌کند و در زیبایی و دوام آن تاثیر دارد پارچه ای است که به عنوان روکش روی مبل ها کشیده می شود و به خاطر تقاضای بالا برای تنوع این محصولات معمولا پارچه های روکش از جنس ها و طرح های مختلفی هستند و شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود مواردی که مدنظر و دلخواه تان است را انتخاب می کنید و برای خانه می خرید. در زیر این روکش پارچه ای فوم قرار دارد که برای طول عمر بیشتر و جلوگیری از دفورمه شدن می‌شود از فوم سرد در ساخت این مبل استفاده شود که تا مدتها حالت ارتجاعی خود را حفظ میکند. چیدمان مبل کلاسیک در منزل جذابیت یک محیط علاوه بر وسایلی که در آن قرار دارد به چیدمان و نحوه قرارگیری آنها نیز بستگی دارد. ممکن است بارها دیده باشید که خیلی از افراد وسایل زیبا و یا حتی گرانقیمتی را خریداری میکنند ولی سلیقه کافی برای یک چیدمان جذاب را ندارند و این باعث می‌شود که حتی با وجود این همه وسایلی که در آن محیط قرار دارد جذابیتی که شما انتظار دارید را در آن نبینید زیرا نحوه چیدمان تاثیر خیلی زیادی در زیباتر به نظر رسیدن یک محیط دارد.

همیشه وقتی که قرار است برای یک محیط وسیله خریداری کنید اول از همه به فضایی که قرار است چیدمان و دکوراسیون آن در دست شما باشد دقت کنید. اگر قرار است که آن محیط یک محیط کلاسیک رسمی و یا صمیمی باشد نحوه چیدمان وسایل متفاوت خواهد بود. از آنجا که ما تمرکزمان روی مبل کلاسیک است و این مبل‌ها بیشتر مربوط به محیط هایی است که سبک رسمی دارند برای چیدمان آنها لازم است یک فضای نسبتا بزرگی در اختیار شما قرار داشته باشد تا بتوانید با دست باز ایده‌های خود را روی وسایل پیاده کنید و چیدمان زیبایی را در محیط رقم بزنید. مبل های زیبا و کلاسیک مبل های زیبا و کلاسیک در کنار مبل کلاسیک می توانید از آباژور ها و لوستر های چوبی و فرشهای سنتی اصیل ایرانی برای زیباتر کردن فضا استفاده کنید و در کنار تمام این فاکتورها نورپردازی هوشمندانه این زیبایی را چند برابر میکند. برای خرید مبلمان برای یک محیط سعی کنید حتماً متراژ خانه را در نظر بگیرید. اینکه صرفاً از یک مبلمانی خوشتان آمده دلیل نمی‌شود که حتما برای منزل شما مناسب باشد زیرا قرار است شما مبلغ قابل توجهی را برای خرید این مبل‌ها پرداخت کنید پس بهتر است مبلی را خریداری کنید که با منزل شما همخوانی بیشتری داشته باشد تا این زیبایی چند برابر شود.

البته کسانی که می خواهند تعداد این قطعات را افزایش دهند می توانند درخواست کنند که با توجه به تعداد نفرات اضافه قطعات لازم را روی ست مبلمان آنها قرار دهند. ست های هفت نفره شامل یک قطعه سه نفره و دو عدد مبل تک نفره است و کنار آن دو عدد صندلی کلاسیک به همراه یک کاناپه کلاسیک و چهار عدد مبل تکی بدون میزبان و در کنار آن میز جلو مبلی عسلی ارائه می شود. انواع مبل اانگلیسی و کلاسیک انواع مبل اانگلیسی و کلاسیک تفاوت مبل کلاسیک و استیل در چیست؟ وقتی که برای خرید مبل کلاسیک به بازار و فروشگاه ها و سایت ها مراجعه می کنید با مبل های استیل و سلطنتی هم مواجه می شوید و در بعضی از موارد احساس می کنید که تفاوت مشخصی بین این دو دسته نمی بینید. حتی در بعضی از موارد فروشنده هم این دو نوع را به اسم هم به مشتری می فروشد و اگر شما آگاهی کافی نداشته باشید ممکن است این دو مبلمان را از هم تشخیص ندهید. تفاوت های آنها کاملاً آشکار است و اگر ما به آن اشاره کنیم متوجه می‌شوید که چقدر تفاوت‌های محسوسی هستند. مبل های استیل که اسم دیگر آنها مبل های سلطنتی است و خیلی‌ها آنها را که با این دو اسم می‌شناسند استایل خوبی دارد و در ظاهر این مبل هم منبت کاری هایی به کار رفته است. با توجه به اینکه در ساختار هر دوی این مبل‌ها چوب به کار رفته است یا منبت کاری وجود دارد اما باز هم تفاوت هایی در همین منبت کاری وجود دارد که در نتیجه قیمت آنها را هم متفاوت کرده است. همانطور که قبلا اشاره کردیم مبل های کلاسیک در ظاهر خود منبت کاری های ظریفی دارند که همین باعث ایجاد یک جذابیت و زیبایی منحصر به فردی در آن ها شده است.

در مورد مبل های استیل هم همینطور، در ظاهر آن ها یکسری منبت کاری های به کار رفته است اما منبت کاری ها و طرح و نقش هایی که روی مبل استیل پیاده می‌کنند از مبل های کلاسیک خیلی بیشتر است و حتی روی دسته های این مبل ها هم منبت کاری انجام می‌شود که اصلا آنها را به اسم مبل های دسته منبتی می شناسند. بهترین رنگ برای مبل کلاسیک بهترین رنگ برای مبل کلاسیک وقتی که می خواهید منبت کاری را پیاده کنید این منبت کاری روی چوب انجام می شود و چون مبل استیل منبت کاری بیشتری دارد پس چوب بیشتری هم در ساختمان آن به کار رفته است به خاطر همین مبل استیل وزن بیشتری نسبت به مبل ‌های کلاسیک دارند و ابعاد شان هم بزرگتر است و خیلی از افراد به جای مبل کلاسیک از واژه مبل نیمه استیل هم استفاده می‌کنند تا نشان دهند که این تفاوت سایز چگونه است. با توجه به این که اشاره کردیم میزان چوب در مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل کمتر است بنابراین قیمت مبل های کلاسیک پایین تر از مبل استیل است منبت کاری های مبل استیل هم بیشتر است و تمام این ها دلیلی بر گرانتر بودن مبل استیل نسبت به مبل کلاسیک شده است

 

 قیمت مبل کلاسیک چگونه است؟ مبل های کلاسیک رنج قیمتی متفاوتی دارند و معمولا از 5-6 میلیون تا 40-50 میلیون هم پیش می رود و این قیمت دقیقا مرتبط با متریالی است که در ساخت این مبل ها به کار رفته است. اگر بخواهیم یک مقایسه بین قیمت مبل های مختلف داشته باشیم میتوان گفت که اگر کیفیت محصولات به کار رفته در ساخت آن ها به یک میزان باشد مبل های راحتی ارزان ترین آنها هستند و بعد از آن مبل کلاسیک قیمت بیشتری از راحتی و کمتری از مبل استیل دارند و گران ترین آنها مبل استیل خواهد بود. مبل شیک و زیبا کلاسیک مبل شیک و زیبا کلاسیک کسانی که منزل بزرگی دارند و دلشان می خواهد دکوراسیون مجلل و باشکوهی در خانه داشته باشند مبل استیل یکی از بهترین پیشنهاد ها برای آن ها است اگر هم این افراد نمی خواهند که پول زیادی بابت مبلمان هزینه کنند می‌توانند از مبل کلاسیک بجای آن استفاده کنند. ولی این قیمت زیاد نباید شما را بترساند چون شما هزینه کیفیت و دوام محصول را پرداخت می کنید و در کنار این زیبایی باشکوهی که در منزل شما برقرار می شود دوام آن هم قابل توجه است.

 چیدمان مبل کلاسیک در فضای منزل در خانه های قدیمی ایرانی به جای مبل های امروزی پشتی ها قرار داشتند که معمولاً آنها را دورتادور خانه می چیدند و بعضی از افراد فکر می‌کنند که مبل ها جایگزین این پشتی ها شدند و باید آنها را هم به همین صورت چید. اما اگر شما به دنبال یک دکوراسیون زیبا و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم که از چیدمان دور تا دور مبل های کلاسیک صرف نظر کنید زیرا این باعث زیبا شدن دکوراسیون نمی شود و فضای بی روح و خسته کننده ای در منزل به وجود می آید. پیشنهادی که برای چیدمان مبل های کلاسیک در خانه شما داریم این است که از یک تکه فرش یا قالیچه برای مرکزیت چیدمان در خانه استفاده کنید و به دور این مرکزیت چیدمان مبل کلاسیک خود را انجام دهید و سعی کنید حتما مبل شما با دیوار مقداری فاصله داشته باشد و نزدیک شومینه و یا تلویزیون قرار بگیرد اگر قسمت پذیرایی شما متراژ بالایی دارد می توانید با استفاده از این میزهای تزیینی و یا پارتیشن ها و قفسه های کتابخانه قسمت های مختلف پذیرایی را از هم جدا کنید. حتی می‌توانید در نزدیکی شومینه دو صندلی و یک میز شطرنج قرار دهید. اینکار جذابیت خیلی زیادی در فضای دکوراسیون شما برقرار می کند.

فرش مناسب با مبل کلاسیک فرش مناسب با مبل کلاسیک اصطلاحات مهم هنگام خرید مبل کلاسیک وقتی که برای خرید مبل های کلاسیک به فروشگاه ها و یا تولیدی ها و سایت ها مراجعه می‌کنید با واژه های مختلفی روبرو می شوید که ممکن است با بعضی از آنها آشنایی کافی نداشته باشید. یکی از آنها کلاف مبل است که وقتی صحبت از کلاف می شود منظور فروشنده همان بدنه و چهارچوب مبل است که از جنس چوب می باشد و ممکن است این چوب از درخت گردو، بلوط، راش و نراد باشد. در ساخت مبلمان کلاسیک از یکسری روکش های طبیعی و یا چوب ماسیو هم می توانند استفاده کنند و پیشنهاد می کنیم که مواظب باشید که مبل های کلاسیک شما از روکش های ملامینه و ام دی اف در ساختشان استفاده نشده باشد و بعضی از تولیدکنندگان سودجو هم به جای چوب های با کیفیتی که نام بردیم از چوب سفید یا چوب کاج استفاده میکنند که این چوب مرغوبیت کافی برای این مبلمان را ندارد و طول عمر زیادی نخواهد داشت. یکی دیگر از واژه هایی که با آن آشنا می شوید کلاف دوبل است که معمولاً دو چوب را به هم وصل می‌کند تا طول عمر آن را بالا ببرند که بهترین نوع کلاف همین کلاف دوبل است.  بهتر است نقاط اتصال را هم چک کنید و با نشستن و بلند شدن بر روی مبل ببینید که صدای جیر جیر از آن می‌آید یا خیر بهتر است موقع بلند شدن و نشستن کاملا بی صدا باشد و این نشان دهنده کیفیت بالا در آن است. اگر مبل صدای جیر جیر داد یا مشکل از اتصالات هست که به خوبی محکم نشده و یا کیفیت چوب زیر سوال میرود و احتمالا از چوب های خوبی در ساخت آن استفاده نشده است. انتخاب پارچه مناسب کلاسیک انتخاب پارچه مناسب کلاسیک رنگ مبلمان کلاسیک در ساخت مبل های کلاسیک خیلی مهم است که از وسایل با کیفیت استفاده شود و چوبی که در ساخت کلاف مبلمان استفاده می شود اهمیت زیادی دارد و در کنار آن نوع رنگی که در نهایت روی مبل کلاسیک استفاده می کنند اهمیت دارد. رنگ ها دو نوع پوششی و براق هستند.

 رنگ های براق باعث می شود شما بتوانید خیلی خوب سطح چوب را ببینید و اگر خرابی یا ترک خوردگی دارد متوجه شوید و از خرید آن صرف نظر کنید. رنگ های پوششی دقیقا روی چوب را پوشش میدهند که شما عیب چوب را متوجه نمی شوید. در کنار این ها مبلی مناسب تر است که به صورت یک دست رنگ آمیزی شده باشد. رنگ آمیزی یکنواخت و یکدست زیبایی مبل ها را بیشتر میکند. پارچه مبلمان کلاسیک انتخاب پارچه برای روکش مبلمان کلاسیک انتخاب مهمی است زیرا این پارچه هم باید فاکتور زیبایی را داشته باشد و همچنین دوام زیادی داشته باشد تا بتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید و از آنجا که بیشتر پارچه هایی که در بازار وجود دارند پارچه های چینی و یا ترک هستند روی مبل های کلاسیک هم از همین پارچه ها استفاده می شود و اگر شما توقع محصول بهتری را دارید پیشنهاد می کنیم که بخواهید از پارچه ترک روی مبل شما استفاده کنند. پارچه های داخلی خود ایران هم پارچه های خیلی خوبی هستند که یکی از محبوب‌ترین های آنها پارچه های یزد هستند که کیفیت خیلی خوبی دارند و با خرید مبل هایی که روکش با پارچه های یزد دارند شما علاوه بر کیفیت از کالای ایرانی هم حمایت کرده اید و پارچه های دیگری که در بازار موجود است پارچه های مخمل، شانل، سلطنتی و نانو میکرو هستند که هر کدام از آنها را که بخواهید می توانید درخواست دهید تا به عنوان روکش مبل شما استفاده شود.

نورپردازی فضا با مبل کلاسیک نورپردازی فضا با مبل کلاسیک علاوه بر پارچه ای که به عنوان روکش روی مبل استفاده می شود نحوه دوختن مبل و این روکش هم خیلی مهم است بهتر است یک دوخت خیلی تمیز روی پارچه ها زده شده باشند و پارچه‌ها در قسمت های مختلف کم و زیاد نباشد و دچار سوراخ و بیرون زدگی و یا پارگی نباشد و در حال در رفتن نباشد. اگر از پارچه های مخمل در ساخت مبل کلاسیک شما استفاده شده است خیلی راحت می‌توانید متوجه کیفیت خوب و یا بد این پارچه بشوید زیرا پارچه های مخمل در سطح خود یک سری پرزهایی دارند که اگر روی آنها دست بکشید باید اگر پارچه مرغوب باشد سریع به حالت قبلی خود برگردند ولی اگر آشفته شدند یعنی جنس پارچه اصلا خوب نیست. پارچه هایی که پرز دار هستند را هم می توانید به راحتی با استفاده از ناخن خود امتحان کنید اگر راحت تار و پود از هم جدا شد یعنی اینکه مبل شما خیلی زود دفرمه می‌شود و پارچه ای آن دیگر زیبایی اولیه را نخواهد داشت و در اصطلاح عامیانه می‌گویند پارچه مبل کچل شده است. و بهتر است در روکش مبل های کلاسیک از پارچه ای که کش می آید استفاده نکنید زیرا این پارچه ها نمی توانند گزینه مناسبی برای این مبل ها باشند و رنگ پارچه ها را هم طوری انتخاب کنید که با تم کلی منزل و دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.



نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 2 بهمن 1401 ساعت : 16:22
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید